Lööööördaag

Kadiiing :D

Idag är det lördag! igår var det fredag och den slutade mycket bra. Vi var som sagt bara här till en början och sedan så kom nisse och hämtade oss, vi åkte till Chrille var där ett tag. Sedan så åkte vi till Robin. onödigt egentligen att vi åkte till Chrille eftersom jag bor typ 700 meter ifrån robin. menmen vad gör det då. Jag som trodde att det skulle bli en hemmakväll. men vi var inte så taggade på det någon utav oss. Det var roligt hos robin iallafall. Roligt folk :) 
 
Idag var det meningen att jag skulle städa,  men jag orkar fan inte det. Säg någon gång jag är sugen på det. haha! blä för det. Men lite har jag fått gjort iallafall. men inte mycket. haha ska fortsätta nu. Ikväll blir det dans på Björkis! skojjskojj. Vi vet inte riktigt hur vi kommer dit men det ordnar sig nog. Nisse skulle nog skjutsa oss. Han är snäll han! Jossan och Jenny skulle komma hit innan tror jag. Jag ska iallafall käka tacos med mina bröder och glo på fotboll. Sverige-Danmark ikväll. Spännandespännande.

Nej nu ska jag gå. ha det guld i kväll allihopa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0