Katchiing

Jag tänkte att jag skulle vara duktig och skriva två inlägg idag. hehe! är glöden tillbaka? det återstår att se. Jag som tänkte att jag skulle sova tidigt idag. men icke.. så blev det inte. Tur att jag har lite sovmorgon imorrn iallafall. Tänkte åka in med kvart i nio bussen.

Jag är så grymt jävla glad över det valet jag gjorde i våras. Fan va jag är stolt över mig själv som klarade det. Att jag äntligen klarade av att stå på mig och inte vika ner mig som alla andra gånger. Jag var bestämd. Skönt att jag äntligen blivit vuxen nog att inte ta skit från någon. Vill bara passa på att säga förlåt och tack till mina underbara vänner och min underbara familj som stöttat mig sååååå mycket och sett mig gråta så många gånger under alla dessa år. Alla dem gånger som jag mått så dåligt. Det är ju egentligen mitt fel, att jag inte gjorde slut på det tidigare. Men det är lätt att vara efterklok. Jag hoppas iallafall att ni vet att jag ställer upp till tuusen för er. Jag säger kanske en del vad jag tycker, men det är ju det som är viktigast! att vara ärlig om vad man tycker, för det är ju därför man frågar kompisar om råd, för att man vill höra DERAS åsikt, inte vad det dem tror att jag vill höra.

Du har gått vidare nu, och det är jag så grymt glad över ska du veta. För jag hoppas att du verkligen lärde dig något av vad jag sa när det tog slut. Jag vet inte om du fortfarande läser här. Men jag vill att du ska veta att du kommer alltid betyda mycket för mig, och när jag säger att jag är glad att jag gjorde slut så menar jag inte att du är en dålig människa. För alla har sina brister, och även du. Jag hoppas att ni är lyckliga och jag vet att du är en guld kille och verkligen kan visa det om du vill.

Jag är glad att jag också har gått vidare. Det är jag verkligen.



Y o u  m a k e  m e  s m i l e  b a b y :)



Kommentarer
jenny

bra skrivet min vän! :)<3

2009-10-06 @ 14:03:01
Amanda

tack min vän <3

2009-10-07 @ 13:29:52
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Linnsan

Fint skrivet må jag säga, även om jag inte vet vad det handlar om egentligen :P

2009-10-26 @ 21:58:51
URL: http://linnsunden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0