FREEEDAAG :D

Ja och så var det fredag igen då, kan inte bli bättre. Eller jo det skulle det kunna bli, jag skulle kunna vara mätt, då skulle det vara guld. Ligger kvar i sängen med kurret i magen. Sovmorgon idag till elva. Då vi har gymnastik, ska spela badminton, kan bli kul!

Igår hann jag inte med skrivandet, var först i skolan efter en låång sovmorgon hade två lektioner och sen så väntade jag på pappa och jakob och åkte med dem, vi skulle köpa jacka till mig och mössa till jakob. Så vi åkte till team sportia för vi hade en kupong där, Så jag började prova jackor och hittade en som jag ville ha det blev en röd inte allt för dyr! pappa började seda prova jogging skor, så han ska ut och springa nu tydligen, kan bli roligt att se när han gör det. Vi skulle ha varit ut och sprungit igår men det blev för sent. Efter team sportia så åkte vi till max, för magarna var hungriga. Jag tänkte jag skulle vara lite nyttig så jag käkade minimorötter istället för pommes, så doppade jag dem i dip, blev skit gott. Sen drack jag mjölk också, fast cola med :P haha men skitsamma jag ska börja träna nästa vecka tror jag. EFter maxbesöket så tänkte vi att vi skulle åka till elgiganten, men där var det stängt så vi drog till Onoff iställlet. Innan vi gick in där så sprang vi in på Lekia haha, det var år sedan man var där inne. Fanns massa skojj, särskilt nu innan halloween. Så dit ska jag lätt åka! Sen gick vi då in på Onoff och kikade lite, jag var sugen på att köpa en telefon, eller en ipod. Men så kikade vi lite och så blev det en ny telefon! En samsung GT S5230, riktig värsting! den verkar riktigt bra faktiskt, kunde inte lägga ner den igår när jag skulle sova, blev bara en passa pillrande på den, haha hittade nya saker hela tiden, skit kul.

Idag så har vi som sagt bara gympa, men sen efter skolan så ska jag åka hem till jenny, sätta mig där och plugga och vänta på henne. Eller så väntar jag på henne på stan och åker samtidigt som henne hem, får se hur jag gör. Jag måste iallafall bli klar med Etiken, men det ska nog inte vara så svårt. Det ordnar sig nog. Ska käka och grejjs hemma hos jenny också! My secound familly ;) haha! Efter det får vi se vad som händer :D
nu ska jag lägga in lite fler låtar på telefonen, och så höörs vi nog inte ikväll, kanske imorgon! puss hejs! ha en underbart bra dag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0