Fan va äckligt

Man känner sig så sjukt jävla äcklig när man är hemma och är sjuk. Jag hatar att bara gå hemma och inte göra ett skiit. Visst det är jävligt skönt att sova på mornarna. Men att bara vara hemma och dryga är inte kul. Jag känner att det luktar mat, så efter maten blir det en lång dusch! Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Jag orkar inte ha ont i magen, det suger! Jag måste till skolan imorgon iallafall i vilket fall som helst. Måste ha skolböcker, och ska jag endå till skolan och hämta saker så lär jag orka vara kvar på alla lektioner också.

Har precis spelat lite guitar hero också, inte lika roligt som förr. jag får mest bara ont i ögonen av att spela det, men det kanske kommer tillbaka att det är roligt.



Tjing pling!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0