Tummen upp för te och smörgåsrån

Känner mig inte riktigt helt bra, harr fortfarande lite ont i magen, men magen är ju helt tom så det är inte så konstigt att jag får ont av att äta, även om jag bara har ätit smörgåsrån. Har iallafall städat toaletten nu, mamma tyckte att det var mitt jobb eftersom det är jag som har varit sjuk så då smittar det ju inte mig. Efter det tog jag en dusch, det var lite jobbigt att stå upp så länge faktiskt, höll nästan på att ramla, menmen. Efter det så blev det smörgåsrån och te, det var faktiskt gott. Brukar inte dricka te så ofta. Men idag var det riktigt gott.. Har försökt börja pluggat lite nu, men proven som jag ska ha imorgon är jag en då rätt säker på. Det  är bara den här jävla arbetsmiljö och säkerhets uppsatsen som är krånglig. Jag måste bara komma på något att skriva om så kommer det nog gå bra att skriva. Ska börja plugga lite till skydd mot  olyckor provet också. Det blir inte så mycket träning för mig den här veckan helles :( ska försöka träna på onsdag. Imorgon måste jag plugga iallafall och idag tänkte jag försöka bli frisk.

Mamma har ringt och bokat en tid hos farbror dokton också, för min huvudvärk. Fick tid på Fredag, hoppas bara att vi inte har några nationella prov då. Det kommer nog kännas skönt att ha gått till doktorn, för att se vad det är, och om det inte är någonting så vet man ju det. Då behöver jag inte oroa mig för någonting.

Just nu skulle jag bara vilja gå i ide i en månad eller nått, och att när jag vaknade igen skulle någon annan  ha gjort mina skolarbeten. Det skulle vara så grymt jävla skönt. Eller ennu bättre skulle vara att gå i ide i två år, och att när jag vaknade skulle jag vara undersköterska och kunde jobba.. Någon mer än jag som känner så? Jag är så grymt jävla trött på skolan nu. Är väldigt avundsjuk på Niccole som ska vara hemma i ett år med lilla bebisen, skulle gärna vara hemma jag med. Men det är bara till att kämpa de här sista veckorna i skolan och ladda om i sommar och ta nya tag till 2:an istället.
Nu ska jag fortsätta att leta på internet och plugga liite annat. hejhej

Jag känner inte igen mig själv längre.. kan jag inte bara sluta vara så här..


Kommentarer
Anonym

bra där att du ska till doktorn! hoppas han kan göra något åt huvet,jag menar,allting står ju inte riktigt rätt till där inne,hahaha nej skämt o sido ;D lycka till hos doktorn,och fina bilder du tagit :)

pusspåré!<3

2009-05-11 @ 15:45:16
jenny

ja,inlägget innan,de va jag :p

2009-05-11 @ 15:46:02
Amanda till jenny

Japp det känns skönt att få komma dit, så får man se vad som är på tok. nej allt står ju inte riktigt rätt till :P



tacktack :D <3<3<3

2009-05-11 @ 16:59:35
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0