Tummen ner för spysjuka

usch ja.. Ligger här på en madrass i vardagsrummet med ett glasvatten brevid mig. Har spytt för andra gången nu, hatar att vara magsjuk eller vad det nu det är jag har för fel. För jag mår bättre precis efter att jag har spytt och känner mig lite hungrig, men väntar man ett tag så kommer illamåendet tillbaka. Jag sattsar på att bara dricka vatten nu för det är skönare attt spy upp än mat..... Jag som skulle plugga idag. Istället har jag legat och frusit med illamående och huvvärk. Jag har fan inte tid att vara sjuk...ska be om lite mera vatten nu. hejdå 


Kommentarer
Niccole

Krya på dig trullis! <3

2009-05-10 @ 22:24:39
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0