Torsdag, snart slut på veckan

Idag var det jobbigt att gå upp ur sängen, även om jag somnar typ tio så är jag en då så jävla trött på morgonen. Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, bara haft en engelska och sen hade vi svenska och då kollade vi bara på film. Just nu har vi datakunskap och jag har gjort lite på min film, haha den kommer bli cool! Efter det här slutar vi, men jag ska skriva matteprov så jag måste stanna kvar, ska göra klart arbetsmiljögrejen och kanske börja lite med medicinskgrundkursen, annars får jag göra den när jag kommer hem. Idag blir det bara 1 och en halv timmes väntan, det är bättre än fyra. Imorgon är det Fredag och det ska bli så skönt, även om jag bara gått fyra dagar den här veckan. Nästa vecka går vi bara tre dagar, det ska också bli sjukt skönt. Det här året har verkligen gått fort, och det har hänt väldigt mycket som man inte trodde skulle hända. Men man lever ju bara en gång, och livet är för kort för att bråka och må dåligt. Njut av livet varje dag.
Jag är så himla sugen på att gå ner på stan efter att jag har slutat och kolla på en ring som jag ska ha runt halsen. Får se om det går bra på matteprovet så kanske jag gör det. Hehe ;)

Hoppas att helgen blir en bra helg, det känns som om allt börjar gå uppåt nu. Huvudvärken har jag nästan inte kvar längre, jag mår mycket bättre, har börjat träna igen. Det känns bra helt enkelt! Hoppas att det fortsätter så :) nu ska jag plocka ihop datorn. Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0