Tja!

Idag var man inte direkt sugen på att gå till skolan, vaknade av att det regnade ute.  Men det var bara att pallra sig upp en då. Fick åka till skolan i foppadojjer eftersom jag inte får på mig andra skor, mina skavsår är inte de roligaste, men de blir förhoppningsvis bättre av att inte ha åtsittande skor på mig.  Igår så bestämde jag iallafall att jag ska ta "paus" från fotbollen nu i typ en vecka, och koncentrera mig på skolan och allt annat. Så jag ska inte vara med på matchen heller. Det är nog lika bra det. Idag ska jag iallafall fortsätta på vårat projektarbete i Estet med Isis, vi ska åka hem till mig efter skolan. Så får vi se hur långt vi hinner. Det är så mycket saker man hellre vill göra en sådana saler som man MÅSTE göra. Skit jobbigt. Aja nu ska jag dra, börjar om 5 minuter. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0