Tisdag

Idag har vi haft mattenationellaoch det gick väl som det gick. Efter det så hade vi ett hål på tre och en halv timme, så jag Isis Lisa och Pernis ner på stan och kikade lite. Sen tillbaka till skolan för att ha medicinsk grundkurs och redovisa sjukdomarna i urinorganen. Efter den lektionen så hade vi en föreläsning, han var jätte duktig. Han pratade om homosexualitet. Riktigt bra var det iallafall.. EFter skolan så åkte jag hem och nu sitter jag här och har precis ätit och ska på träning. imorgon så har vi först sovmorgon, men vi får se hur mycket sovmorgon det blir eftersom det måste passas med bussar eftersom vi är  ute på viktoria. Får se hur det blir. Efter skolan så ska jag och grisis ner på stan och inhandla det sista och det som man ska ha på sig. Jag har hittat lite, men strumpbyxor eller leggins finns inte i snorgrönt.. typiskt, får försöka lösa det där på nått vis. Sen efter det så ska jag med hem till Isis och göra oss i ordning där, och sen ska vi till jenny och ha supder duper mys :D ska bli jätte trevligt :d nej nu ska jag gå och byta om och göra nått annat hejhejsvejs. Kommer nog inte skriva mer ikväll och antagligen inte imorgon heller, men vi får se hur det blir :P


Kommentarer
jennythepenny

fan jag som tycket jag såg nå gröna leggings nånstans,kappahl eller lindex :P fast dom va inte snorgröna,men det gör ju inte så mycket :p

2009-05-19 @ 18:34:33
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0