Söndag

Ligger här i sängen och har precis vaknat. Jag har sovit väldigt länge både idag och igår. Men det behövs. Idag är det match som gäller, mot Gusk. Ska bli roligt, får se om jag får spela på någon annan stans, sa att jag var lite sugen på det. Så vi får se.

Igår så åkte jag hem till Jenny, och där var en massa kompisar till Linn. Jag och Jenny satt och kollade på tv och käkade en as god choklad kaka, chips och drack cola. Sedan så kom Danne dit, vi fortsatte att kolla på tv, sen bestämde vi oss för att åka lite. Så vi åkte in till stan och härjade lite. hahaha! Satt och lekte stekare, det var riktigt roligt faktiskt. Sen så åkte vi till Bengtsson där Häggen och han satt och drack grogg på balkongen. Vi var inte där så länge utan vi åkte vidare till Björklinge till Jessica och Tomas. Där var det lite folk också, Elina, Carro, Jocke, Malin, Tomas, Jimmy, Jessica och Tomas och så lilla Moa såklart, men hon sov. Vi var där ett tag och pratade lite och sådär. Sen åkte vi hem och sov, var väl hemma runt ett, riktigt skön och rolig kväll. Nej nu ska jag gå ner och ta något att äta och kolla om någon är hemma, tror att dem är på fotbollens dag i Skuttunge allihopa. hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0