Söndag = tråkdag

Igår kväll så skulle jag egentligen vara med Sara, men det blev inte så till slut, vi skulle åkt på fest i Årsta men så blev det inte, så jag åkte till jenny och sara var hemma och var arg. Hemma hos Jenny så var Elina och så Linn såklart. Vi kollade på tv och satt och pratade och hade mysigt. Efter ett tag så blev vi lite hungriga så jag och Elina gjorde varma mackor. Sen blev jag så jäääävla trött..

Jenny: Amanda somna inte nu, du blir så jävla cp då
Amanda: men jag ska inte somna
(några minuter senare)
Amanda: zzzzzzz
Amanda: flyger upp och sätter mig och säger: Är det nått speciellt dagen efter eller?
Elina och Jenny: HAHAHAHAHHAA VA??

Asså snacka om att jag blir cp när jag har sovit.. Aja, efter det gick jag och lag mig iallafall. Jag fick sova allderles själv i Bosse och Ylvas vatten säng, det var sjukt jävla skönt.

idag så kom jenny in och sa att det var frukost, det kändes nästan som om vi var en liten familj, haha! Gick upp och käkade och sen så kom mamma efter ett tag.

När jag kom hem började jag må skit dåligt. Må illa som ett jävla svin. Höll verkligen på att spy, så jag lag mig på en madrass i vardagsrummet, och så försvann det lite titt som tätt.. måste verkligen plugga...


Kommentarer
Anonym

hahaha,ja det var bra kul det där.!:D

vi får ta och göra om det snart igen. :p

du,krya på dig nu!<3

2009-05-10 @ 20:45:49
Linnsan

Haha , kollade in imorrse när du sov ;D hade brett ut dig över heela sängen och såg ut att sova myycket skönt ;)

krya på dig :)

2009-05-10 @ 21:32:46
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Amanda

till jenny:

ja vi får ta och göra det snart igen ;) <3



till linn: Haha ja jag sov mycket skönt också :P tacktack <3

2009-05-11 @ 17:01:17
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0