SOL,SOL,SOL

Solen skiner och jag har precis legat ute och läst. Nu sitter jag här och lyssnar på Grease. Man kan inte annat än bli glad av fint väder och bra musik. Känner mig skit glad. Även fast det liksom inte har hänt nått speciellt. Allt är som vanligt liksom. Det är skönt att det äntligen börjar kännas så. Jag har tänkt på hur mycket man klagar över skit saker. VI klagar allderles för mycket över allt. Men det känns ju oftast bra av att klaga lite. Men det känns som om vi klagar för mindre och mindre saker hela tiden. Egentligen ska vi vara jävligt tacksamma för att vi ens har en familj som älskar oss och bryr sig om oss. Det är inte alltid lätt ibland och så kommer det alltid att vara.


Jag bryr mig inte så mycket längre om hur det blir, det har en då fått mig att inse att man inte ska ta skit. Det är värt mycket nog! Tack <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0