Snart dags att gå och sussa tror jag

Jag har suttit och skrivit min arbetsmiljö uppsats, eller vad man ska kalla det. Är snart klar. Har även pluggat lite till Skydd mot olyckor provet också. Det får gå som det går, orkar inte plugga mer nu. Det blev föressten bara ett prov idag, hann inte med matte provet, så jag får göra det på torsdag. Medicinsk grundkurs provet gick bra iallafall. Det var tur det. Jag tog en liten paus nyss i pluggandet och gick ut och skulle spela lite fotboll med mamma, vi fick med oss bröderna ut också, efter ett tag kom pappa från laggårn i stövlar och orverall och skulle vara med. Så vi spelade allihopa. Haha det var ganska kul faktiskt. Tills Albin började cp:a sig och jag blev sur och gick in. HAHA! Nu ska jag gå och ge mina råttor lite mat, de är nog hungriga nu, och så ska jagmysa lite med dem. puss och godnatt


Kommentarer
gudmor jenny

jag måste komma och hälsa på alva och vera snart,det är ju fan över en månad sen sist.

pussa på dom från mig :D

2009-05-13 @ 07:03:47
amanda

Till jenny: ja det måste du göra :) det var jätte länge sen sist :p ja det ska jag göra :) <3

2009-05-13 @ 18:14:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0