Skolaskolaskola,

Sitter i skolan nu och har suttit här sedan klockan tolv, vi slutade ju elva men med lunchen så blir det sedan klockan tolv. Jag väntar på att skriva två prov. Hoppas att de kommer att gå bra. Har inte pluggat överdrivet mycket till matten, men det får gå som det går. Finns inte så mycket att skriva idag. Har mått lite små illa hela dagen. Ikväll blir det till att plugga till skydd mot olyckor provet som vi har imorgon. Vi har nationella prov i matte också, det hade jag glömt bort. Men man kan inet plugga så mycket till det en då.  Så det är inte så mycket att oroa sig för. Det går som det går. Huvudvärken har inte varit så jobbig idag faktiskt, i morse när jag vaknade så kände jag ingenting. Men nu börjar det komma lite faktiskt. Usch. Nej nu kom jag på att jag måste skriva uppsats i Arbetsmiljö. Hade totalt glömt bort den. Aja hejdå så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0