Onsdag

Hejhej, blev inget skrivande igår, orkade inte det. Igår så hände det väl inte så mycket, i skolan hade vi sex och samlevnad i stortsätt hela dagen ( två lektioner) kollade på film och så. Väldigt soft dag, efter skolan så åkte jag hem för att plugga lite. Oc¨h sen åkte jag på träning,

idag så hade vi matteprov, sen Smo och Gympa och på gympan så spelade vi golf, det var faktiskt riktigt kul, men en då tråkigt, haha efter Viktoria så gick jag ner på stan och beställde kklipptid och sen så kom jag på att det inte var någon hemma hos mig och jag orkade verkligen inte gå hem, så jag ringde jenny och frågade vad hon gjorde och då väntade hon på bussen så jag tog samma buss som henne och gick av hemma hos henne, vi satt och pratade och kollade på tv, sen kom mamma och hämtade mig, nu sitter jag här och borde plugga, men jag ska åka och kolla på u-laget med Sara och Emil. Så det blir till att plugga inatt, SKITSAMMA! jag är inte bitter ;) nej nu ska jag gå, pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0