Ny dag, Ny huvudvärk..

.. Jag tar inte ens huvudvärkstabletter längre för att jag vet att de inte hjälper en då. SKIT. jag hatar det här. Kan det bara försvinna eller..


Dagen började tidigt eftersom det vi var ute på Viktoria idag, var verkligen skit trött när jag vaknade, det får nog bli att gå till sängs tidigt ikväll. V fick iallafall reda på matteprovet, och jag fick G och det är jag nöjd med. Efter det så var det praktiskt prov i Skydd mot Olyckor. Det gick hur fint som helst tyckte jag. Sedan var det lunch, den var efterlängtad kan jag ju lungt påstå. Maten var jätte god, bara det att jag åt allderles för mycket (som vanligt) och hade gympa PRECIS efter. Så när vi hade börjat lektionen kände jag att jag behövde spy, men när jag var inne på toan med fingrarna i halsen så kom det ingenting, så det vara bara att köra på. VI fick göra "polis test" på gympan, vad som krävs för att kunna bli polis eller nått sånt. Först skulle man hoppa över typ hinder och grejer, och gränsen för tjejer var vid 16 och jag fick 14.54 men sen när jag körde på killarnas höjd så fick jag 13.16, men det är bara för att tjejer har lägre, och det som var det jobbigaste var att krypa under. Sen skulle man släpa en person en ganska lång bit. Jag släpade Niccole (och bebisen) Alltså TVÅ personer, haha! det gick ganska bra det med, förutom att jag typ mosade hennes bröst. Så man kanske skulle bli polis en då, hehe! Efter det så skulle man springa runt fotbollsplanen, 13 varv på 10 minuter. Det motsvarar 2 km. Det gick inge vidare för mig, jag fick sådan jävla håll efter typ fyra varv, så jag gav upp. Men Henkan och Pärtan klarade springa på under 9 minuter, det var bra jobbat. Sen blev det dusch, och jag hade alla duschar för mig själv, eftersom det bara var jag och Jossan som var med på idrotten och hon åkte hem med moppen. Det var as skönt att duscha, man får ju låna handdukar där också så det slipper man ta med sig, det är skit praktiskt. Det har varit en ganska rolig dag, trots trötthet och huvudvärk. Jag har fortfarande ont i magen efter lunchen. 

Nu så har jag suttit här för länge igen och måste gå ner och räkna lite matte så jag kan provet imorgon, jag ska göra ett prov som jag inte har gjort. Som de andra gjorde innan praktiken eller hur det var. Plus att jag eventuellt ska göra Medicinsk grundkurs prov också. Så jag har inte tid att sitta här längre. Jag skriver nog inget mera idag. Kramkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0