Matchen sög, allt suger

Jag var skit dålig på matchen, tränaren sa till och med att jag aldrig hade varit så här dåligt, det kan jag verkligen hålla med om. Varför har jag blivit såhär jävla dålig? varför går ingenting som jag vill? allt håller på och skiter sig känns det som, skolan orkar jag verkligen inte med, jag vill inte mera nu. Allt ut över orkar jag inte heller tänka på, men jag kan inte låta bli. Jag blir påmind VARJE dag, konstigt... Min pappa pratar med dig flera gånger om dagen, du är här och har praktik. ALLA i famlijen pratar om dig, jag kan inte slappna av i mitt eget hus. Så fort jag kommer hem vill jag bara åka bort igen. Jag orkar verkligen inte, just nu är jag så otroligt trött på allt, för ingenting går bra.. Jag känner mig som en jävla "tyck-synd-om-mig-tjej" men det skiter jag i just nu. Jag vill bara åka bort till nått ställe där ingenting kostar.. där det inte finns några bekymmer.. fan jag vet inte vad jag ska ta mig till för att det ska gå bra. FAN va jag hatar allt jjust nu.......


Kommentarer
jenny

<3

2009-05-04 @ 06:58:15
Fredrika

Jag kanske kan vara lite till hjälp :) Jag tänkte bjuda dig på mitt kalas på fredag hemma hos mamma. Så om du kan och vill får du gärna komma runt 6. <3

2009-05-04 @ 11:11:33
URL: http://fredrikaalm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0