Mat

Har precis käkat korvstråganoff, det var riktigt gott faktiskt. Mår fortfarande lite illa men det börjar bli mycket bättre nu. Har inte blivit så mycket mera pluggande, men jag ska snart gå och hämta mitt usb minne för att plugga lite på Skydd mot olyckor provet. Imorgon blir det nog skolan, har ju inte spytt på 20 timmar nu så det är nog ingen fara längre.
Mammsen min är inte så pigg hon heller, men hon är inte magsjuk utan hon är nog mera åt förkyld hållet.

Jag blir så jävla trött på mina bröder! det enda de gör är att bråka, jag blir så jävla less på det, tjaffstjaffs, har man hållt på sådär själv? jag fattar inte hur fan de orkar hålla på hela jävla tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0