klagigt nu

Usch vad jag känner mig klagig nu, jag börjar bli sjuk. Inte kul.. är heltt slut i kroppen och ont i halsen. huvudet vill ju inte ge sig heller, men det ser jag snart som en del av vardagen och inte som en sjukdom. Är bara trött, och har lust att gå upp och sova nu, det funderar jag på att göra. Det skulle vara riktigt skönt. Jag har iallafall pluggat lite. Sedan tänkte jag att jag skulle lägga mig på balkongen för att läsa engelskaboken som jag lånade igår. Men.... Jag somnade. typiskt. Innan jag fick låna så var jag ju tvungen att betala min lilla skuld som jag lyckats få, 55 spänn kostade det. Inte så farligt, men onödigt. Så det blev inte så mycket läsa, men jag hann en bit iallafall. Jag måste verkligen läsa den där nu, så att det blir gjort. Just nu så ligger jag i soffan med täcke och kudde, och kollar på hocke. Riktigt mysigt.

Nu blir det nog inget mera skrivande idag, måste gå och sova så jag orkar upp och skriva Nationella prov imorgon bitti. godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0