Jaja..

.. det blev ett litet inlägg iallafall, men det gör väl inte er nått? det blir bara mer att läsa för dem som kollar in min super intressanta blogg.. haha! Träningen gick bra, vi var bara 8 stycken, lite surt kanske. Men det är löpträning och många är lite slitna, men vi jobbade på bra. Började dock känna av benhinnorna lite grann när vi sprang i mördarbacken, så i slutet var jag inte med. Men när vi var klara i backen så blev det lite styrka och det kunde jag vara med på. Sen var det till att åka hem och äta lite mackor, åt först ett äpple, sen blev det två mackor, och efter ett tag så blev det två mackor till. Och nu ligger jag här och är fortfarande hungrig. Haha whats wrong? jag har blivit jätte hungrig och jätte sugen på saker hela tiden, Aja jag tränar ju faktiskt så jag får äta. Efter att jag käkade så "rollade" jag på linement på benhinnorna, jag frågade mamma om jag skulle dra en eller två gånger, hon sa att jag skulle dra bara en gång och det var väl en jävla  tur det för fyfan vad det bränner nu då, det tar en stund liksom innan det börjar bränna. Men nu börjar det nästan bli för mycket. Har även hunnit med att ringa till Isis en snabbis, och efter det så ringde jag till Jenny. Skulle kolla ifall hennes mor jobbade imorgon för ifall hon gjorde det så skulle jag och isis gå till hennes jobb och fråga om vi fick lämna lite saker i deras rum, blir så jobbigt om man måste släpa på allt. Har packat ner allt som jag ska ha med mig hem till jenny, vi får se hur allt slutar sen och hur man kommer att se ut. Det blir nog bra. Nu är det bara en dag kvar i skolan sen är det helg, skönt! nu ska jag sova, kram och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0