Hemma hos Jenny och kollar topmodel

Nu sitter jag hemma hos jenny. Åkte med henne hem efter staden. Jag gick ner på stan med Niccole efter skolan, Isis stannade kvar för att ha utvecklingssamtal, Niccole köpte en cheeseburgare och sen gick hon till bussen, och jag mötte upp jenny, vi köpte lite presenter, efter ett tag kom isis, vi kollade runt lite till. Sen gick Jenny och gjorde syntest för körkortstillståndet. Efter det blev det käk (dåligt samvete) på burger king. Sen kom Anna ner och vi gick runt och kollade lite till, så nu har vi handlat alla presenter till Kickan. Om ett tag så bär det av ditåt. Jag har nyss slagit in alla presenter. Jag köpte ett hopprep idag, hehe! det har jag velat ha jätte länge. Det är skit bra motion att hoppa hopprep. plus att jag köpte en passande sak till pappa, eftersom han också fyller år imorgon. Nu ska jag gå och låna Jennys platttång. Ha en bra kväll allihopa!! :D




I don't care if monday's blue
tuesday's grey and wednesday too
thursday I don't care about you
it's friday I'm in love

monday you can fall apart
tuesday wednesday break my heart
thursday doesn't even start
it's friday I'm in love

saturday wait
and sunday always comes too late
but friday never hesitate...

I don't care if monday's black
tuesday wednesday heart attack
thursday never looking back
it's friday I'm in love

monday you can hold your head
tuesday wednesday stay in bed
or thursday watch the walls instead
it's friday I'm in love

saturday wait
and sunday always comes too late
but friday never hesitate...

dressed up to the eyes
it's a wonderful surprise
to see your shoes and your spirits rise
throwing out your frown
and just smiling at the sound
and as sleek as a shriek
spinning round and round
always take a big bite
it's such a gorgeous sight
to see you eat in the middle of the night
you can never get enough
enough of this stuff
it's friday
I'm in love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0