Hela helgen har gått

Ja det är precis det den har gjort. Hela helgen har gått och jag har inte orkat blogga ;) men inte är det någon som dör för det! I fredags så åkte jag som sagt in till skolan iallafall, och gjorde klart min super fina film! haha den är lite rolig faktiskt om jag får säga det själv. Och så började jag på mitt arbete som jag fick istället för palestina/israel uppgiften. Kom en ganska lång bit faktiskt. Sen gick jag ner på stan och tog bussen hem med jenny och Elina, fast dem åkte till sig och jag åkte till mig. När jag kom hem så blev det inte mycket gjort förns vi skulle åka på match i söderfors. Riktig jävla skit match, dommaren var dum i huvudet. Helt sjukt tråkig match, när dommaren bara blåser sönder matchen, tre straffar blev det totalt under hela matchen, alla var der hans på, men det var ofrivillig på alla. Blir så trött på dommare som inte kan dömma. Skitsamma, arga och upprörda åkte vi därifrån och jag åkte hem och pratade lite med jenny i telefonen, om allt mellan himmel och jord. Sen så har det varit Lördag också, alltså gårdagen, den började med att jag satte mig ute i solen och gjorde lite engelska, sen lag jag mig och läste lite i solen, och så gjorde jag rabarberpaj också, Sedan var det dags att fixa till sig för att åka hem till Frida, väl där så var vi först, men folket rammlade  på och det blev väldigt mycket folk, nästan alla i damlaget och hälften av herrlaget kanske. Kvällen var mycket trevlig, myggigt blev det till slut. Men allt var toppenloppen! förutom att lilla gurra började må dåligt på slutet så man fick rycka in och hjälpa till, vi satt med honom i duschen och svalkade honom, och så. Efter ett tag kom hans mamma och hon ringde ambulansen, hon ville inte åka hem med honom om han var sådär, han var helt borta, men han lyssnade på när man pratade med honom. Efter att man var nerspydd och dyngsur så fick man städa upp i duschen och så eftersom jag redan var nerspydd.. runt tre så kom Emmas mamma och hämtade mig emma och emma. Väl hemma så åt jag lite rabarberpaj och hoppade iin i duschen.det var så grymt jävla skönt, höll på att somna, klockan fyra kom jag iallafall i säng! Hade så grymt kul igår, hoppas verkligen att det blir fler sådana kvällar. Idag ska jag läsa mera på min jävla bok, och försöka göra helt klart engelskan och Människan socialt och kulturellt grejen. runt tre ska jag åka hem till Sara och sen ska vi åka till Skuttunge och kolla på herrarna när de spelar match, haha :D nej nu ska jag gå ut och lägga mig i solen. hejdå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0