Hejhej hallå onsdag

Idag har varit en lång dag, känns det som iallafall. Det var Brandstation idag, vilket betyder tidigare buss. Men jag råkade försova mig lite. jag vaknade först 5.40 och var hur pigg som helst. Men jag lyckades ju såklart somna om och jag stängde ju av larmet medans jag var sådär pigg.. Mamma kommer in och väcker mig 6.40 och då ska vi egentligen åka ut till bussen, men jag slängde på mig kläder och så for vi iväg till en annan busshållsplats, så jag hann. Ute på viktoria så började det lite lätt med matte nationella prov. Och efter det var det paus, och vi fick as goda mackor. Sen var det prov i SMO prov och det gick väl hyffsat iallafall. Sen bussen ner på stan...   När jag kom hem så hade mamma tänt grillen och det blev potatisgrattäng beaneise sås och fläsk karré. Riktigt gott. Efter maten så for jag iväg på träning, det var riktigt kul att träna idag. Har verkligen längtat. Och nu ligger jag här och har myst lite med Alva och Vera, eller myst och myst, jag har suttit still och försökt att få dem att vara stilla men det gick inte så bra. hehe! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det matteprov för min del efter skolan.

Snart är den här veckan också slut. Veckorna går så himla fort. Snart är det SOMMAR LOV! wihoo. I helgen är det fotboll
för hela slanten, en match på fredag och en på söndag.

Nu ska jag gå ner och ta en macka och vänta på att jenny ska ringa :D puss på den här dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0