Hallihallå

Idag är det måndag, och det var jävligt segt att gå upp imorse kan jag ju säga. Men upp kom jag och iväg till skolan kom jag också. Vi hade först matte, det suger verkligen, eller när man fattar så är det skit kul. Men just nu fattar jag typ ingenting, har iallafall matteprov på onsdag, och omprov i matte på torsdag. Sen på engelskan så fick vi spela kubb, det var väl roligt förutom att vi tjejer förlorade, men vad gör det då! :P Sen lunch och Efter det svenska och medicinsk grundkurs. Nu har jag kollar runt lite på internet efter fakta om Hefaistos, så nu har jag lite koll iallafall, vi skulle ju redovisa på torsdag som tur var. Har det lite kämpigt med saker att göra, men jag orkar inte bry mig, jag ska göra allt men jag oorkar inte få nå högt betyg i sakerna. Är så otroligt trött nu på skolan så det är inte klokt. Men om tre veckor är det sommarlov :D wiho! och snart är det midsommar också, hoppas det blir lika roligt som förra året, förutom åkturen på kärran.. Det var mindre roligt. Efter midsommar blir det till att åka ner till skåne och påvägen hem till high chaparall (stavning?) Det ska nog bli en bra sommar kan man ju hoppas på, leva livet och må bra ska jag göra iallafall!! :D

Nej nu ska jag gå och byta om, eftersom det är träning :D skriver nog inget mer idag. Hörs imorgon, kram


Kommentarer
Niccole

Jasså så det blev skåne iallafall, trodde jag skulle ha stöd av dig här hemma. men icke sa nicke! Plutt på dig sötunge! <3

2009-05-25 @ 20:27:11
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0