FREDAG

Japp, det är Fredag och det är najsigt värre, skönt med helg nu. Idag slutade vi klockan elva. Väldigt slapp dag idag, det gillar vi. Efter skolan gick Jag, Isis och Niccole ner på stan och käkade lunch, det blev donken. Blev väldigt mätt och äcklad så nu tänker jag inte käka cheeseburgare på ett tag. Det känns som om jag har ätit det allderles för ofta, fast jag inte ens har gjort det. Men jag kommer nog inte vara sugen på det på ett tag nu. Efter vi hade käkat så åkte Isisfisis hem och jag och Niccole fortsatte på stan, det blev lite presenter till Jennyn och den där ringen jag pratade om igår. Den fick det bli idag. Tog 14.05 bussen hem. När jag kom hem så hängde jag lite tvätt och nu håller jag på och städar, både mitt rum plus råttornas. om ett tag är det match som gäller. Det ska bli spännande att se hur det går. Hoppas att det går bra. Det känns verkligen som om vi behöver en vinst nu. Ikväll blir det ingenting, det blir bara att ta det lungt. imorgon tänkte jag göra lite om njursten, vi ska lämna in det på tisdag. Men vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag fortsätta städa. Skriver kanske mera senare när  jag kommit hem från matchen. Kramkram

GRATTIS TILL LINN SOM BLIR 15 ÅR IDAG :D


Kommentarer
LinnLinn

IHIHI , taaackaar :D :D :D :D

2009-05-15 @ 16:06:57
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0