Fredag = helg

Imorse var jag ganska pigg, Jag gick upp kvart över sex och gick ner och duschade. När jag duschat klart så plockade jag fram frukost till mig och tjejerna, gick upp och klädde på mig och gav råttorna mat och sen gick vi ner och åt. Sen bussen till skolan, första lektionen hade vi redovisning med våra snygga kuddar, det blev skit bra. Jag tycker att vi är skit duktiga. Nu har vi rast till klockan tio, då vi har vård och omsorg och sen lunch och sen medicinsk grund (eller tvärtom) Efter skolan blir det ner på stan för att kolla efter en massa presenter till allt folk som har behagat (behagar) att fylla år, har tre stycken som jag ska köpa present åt ;) . Efter det får jag se vad klockan blir, om det är någon idé att åka hem eller om jag kanske åker hem till Isis, eftersom vi ska till Fredrika klockan sex. Det ska bli mycket trevligt, men jag har en känsla av att jag kommer äta för mycket av allt det goda.. hehe!


Imorgon så blir det först att åka till Brantan på deras jubileum, kommer vara där kanske en timme, och sen ska vi åka på Tiaras dop, (mosters mans barnbarn) det ska bli kul, och på kvällen får jag se vad som händer och sker. Det blir nog en lugn helg, det ska bli skönt. På söndag blir det plugg dag.. Nu har jag inget mera vettigt att skriva, hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0