Fika hemma hos Jenny

Jag blev klar med uppsatsen iallafall, fast om det blev bra är ju en annan sak, men jag har gjort den och jag har försökt iallafall. När jag var klar med den så städade jag åt Alva och Vera, eftersom jag inte gjorde det igår. haha stackars råttor. Men nu har jag satt in en ny "hylla" åt dem, och möblerat om lite, men de verkar inte gilla så som jag har ställt deras hus, för de flyttar på det hela tiden. hehe sötnosar. Efter det så åkte jag hem till Jenny och fikade, hade ju ingen present med mig så jag skrev ut en skitsnygg bild på henne och mig när hon halft spyr occh jag tok ler. Och satte den i en liten ram och la ner den i en snusdosa, haha! Vi satt och fikade och pratade.. Senare så åkte Isis, Peter, Anders och Carina och eftere ett tag åkte Ciccan också hem, senare kom mamma så där satt vi hela bunden och pratade och hade kul. När jag och mamma skulle åka hem så skjutsade vi hem Martin också. Nu ligger jag här och tänkte sova snart. godnatt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0