Det är lördag och jag är mätt

HejhejHallå.

idag fyller Fredrika 17 år, och min pappa fyller 45 år! GRATTIS till dem. :)

igår åkte vi ju hem till kickan och fikade lite och hade det SKIT kul, jag har aldrig skrattat så mycket tror jag, vi körde sanning och konsikvens, den elaka variationen. Det var det roligaste jag varit med om, fan vilket roligt spel. jag har också den, men den snälla variationen, men den är inte lika rolig. Det blev väldigt mycket sex snack och grejer. Det gillar vi.. haha!! Nej men tack för kvällen tjejer, den var super kul. Imorse var det egentligen uppstigning klockan 8 men jag försov mig lite till 8.40 och vi skulle åka 20 över 9, men det gick bra, jag var klar först. Det var mamma som trasslade lite,. men vi kom iväg halv tio iallafall. Hämtade upp Isis och Jenny och drog vidare in till brantan på deras jubileumsdag. Var där ett tag och sen drog jag och mamma vidare till Sävja på dop. Och såklart så glömde jag minneskortet till kameran hemma i datorn, så det blev inga kort med systemkameran, men det blev några med den andra lille kameran. Gå på dop är så mysigt tycker jag. Efter det så blev det fika och sådär. Mycket trevligt. Sen blev det till att åka hem. När jag kom hem så cyklade jag till lännaborg för att träffa Sara och kolla lite på Hindens herrar. Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och har ätit makaroner med aromat på. Det är skit gott. Just nu känner jag mig jätte mätt men det är man bara ett tag när man har ätit makaroner, efter ett tag kommer hungern igen. Just nu funderar jag på att gå ut och latcha lite med bollen eller hoppa lite hopprep, men det känns som om jag kommer få så ont i huvudet då. Jag gillar inte vädret ute idag, det blåser allderles för mycket. Nej nu ska jag plocka röja undan lite på mitt rum. ha det bra. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0