Dags att sova

Nu är det äntligen dags att sova, ska bli väldigt skönt faktiskt. Idag när jag kom hem så har jag suttit och gjort en njure, den blev väldigt snygg faktiskt. Sen har jag skrivit på arbetsmiljön också. Så nu är den nästan klar, eller jag hoppas att det räcker iallafall. Jenny har också hunnit hälsa på mig, vi har pratat skit och om en massa smått och gått, bokstavligen skit. hahah!!!


Idag när vi gick till matan så såg vi att det stog på en skylt : inspelning pågår OSKYLDIGT DÖMD, värsta grejen, de var värsta poliserna och så, skit häftigt. Michael Persbrandt skulle tydligen vara där imorgon, så då kanske vi får se honom, vem vet.

Nej nu är det sova som gäller. Godnatt alla rara


Kommentarer
jenny

hahahaha,jaa bokstavligen SKIT! xD

2009-05-15 @ 12:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0