Dags att sova

Nu är det dags att sova. Och dagen har gått välfigt fort. Har ju spelat match också, det gick bra. Vi vann med 4-3 Woho äntligen!! men vi spelade lite plottrigt och så, men det var en då bra. Efter matchen åkte jag mamma pappa och Albin till Gränby och handlade middag. Det blev mycket smått och gått. Mina små rådisar fick gnagpinnar så dem kanske kan sluta naffsa på oss. Sen hem och käka och nu ligger jag här och är jätte trött.. imorgon är det skola igen. Det är en kort  vecka den här veckan, det ska bli så skönt. Imorgon så måste jag göra medicinsk grundkurs om sjukdomar, men jag är jätte sugen på att träna. Hoppas att jag hinner med både och. Nej nu ska jag sova. Vi hörs väl imorgon. godnatt


Kommentarer
anna

Sv: Yeah, I really hate it!! Tur att jag inte är ensammen då haha <3<3

2009-05-18 @ 15:00:49
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0