Dags att åka och spela match

Japp, om typ en halvtimme kommer Sara och dem och hämtar mig, för att vi ska åka till Bälinge och spela match. Det ska bli skit kul, hoppas bara att det går bra också.

Igår så åkte vi ju som sagt till Olivia och det var skit trevligt där, käkade skit god pastasallad och tårta. Efter det blev det till att åka hem och sen till Farmor och käkade där. När vi käkade klart gick jag och mina småkusiner Julia och Emilia ut och lekte kurragömma. Alltid lika kul :P, efter ett tag kom lillebror Jakob ut också. Efter ett tag så cyklade jag upp till lännaborg och mötte sara där, vi spelade lite fotboll, pratade en MASSA, hade det jätte trevligt, det där borde vi göra oftare. Sen var det bara hem och sova. Sov faktiskt skit länge idag, även om jag somnade typ tolv. jaja, idag laddar jag som tusan till matchen. dricker en massa vatten, drack tre flaskor igår. Ska nog gå ner och ta något mer att äta innan jag åker, jag har varit så nervös på morgonen så jag knappt kunnat äta något. HAHA! inte bra.. När jag kommer hem blir det städning av rum plus bur. Sen blir det plugga. Usch jag måste verkligen rycka upp mig med skolan... DET ÄR SÅ JÄVLA MYCKET!!!!! skitsamma.. nu ska jag gå. Ha det bra idag. kram



Livet är en lek, leken suger


Kommentarer
jenny

ja,leken suger för tillfället..

2009-05-03 @ 15:39:32
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Julia

fin bloggg :)

2009-05-03 @ 17:01:31
URL: http://wenameit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0