Dagen..

..Idag har varit kort och bra, vi slutade runt ett och då gick jag och grisis ner på stan och kollade runt lite efter present till Jenny, isis shoppade ett pannband också. Sen hem i regnet, satte mig och skrev ner lite om njursten. Tänkte göra klart det imorgon innan vi ska ha det. Det känns inte som om man orkar lägga ner nå krut i grejerna man gör i skolan längre. Vi har matte nationella imorgon också. Och det känns liksom inte som om man bryr sig om hur det går. När jag nästan hade skrivit klart så blev det träning. Riktigt skojjigt. som vanligt. Sen nu så kom jag hem för ett tag sedan och har fikat lite mackor, och äppeljuice. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova, är riktigt trött, men efter imorgon så är det bara en dag kvar i skolan sen är det helg. Nu ska jag gå och duscha, har inte så mycket mer att säga om dagen.

Har träffat Jenny, Elina och Bosse lite snabbt också ;)



HEJHEJSVEJS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0