Dagen..

..har gått jätte fort, och jag har som vanligt inte gjort det som jag ska.. Men jaag ska ta tag i allt imorgon. Jag städade aldrig rummet men jag ska gå upp och göra det nu och sen ska jag duscha, det känns mycket fräschare att komma upp till ett städat rum. Eller halv städat iallafall. Jag är helt själv hemma nu, det är riktigt skönt att vara det ibland. Mamma och pojkarna är på träning och pappa jobbar. Så han är ju egentligen hemma men inte inne. Jag fick laga mat till mig själv också, så jag exprimenterade lite med bacon och campingioner och ris. Det blev lite sås och så, blev faktiskt helt okej. Just nu sitter jag och kollar på sjukhuset. Och har kollat runt lite på blocket, på bilar ;) hehe! Ikväll somsagt blir det nog ingenting, får se vad som händer och sker. HAHA en sak som jag bara måstte berätta, när jag kom hem igår kväll så såg jag ett paket på bordet, som hade kommit med posten, och så stog det typ "dentway" eller nått, och jaba va ii! vafan är det här?  för det var till mig, och jag öppnade det och så stog det att jag var prenumerant hos dentway och jag fick en elektrisk tandborste.. hahaha!! jag vettefan varför jag har fått det där, jag har inte gått med i nått sånt?? SKit mysko. Mamma trodde att det kanske var någon annan som hade beställt åt mig, haha men varför skulle någon göra de? Nej nu ska jag gå upp och städa undan lite på mitt rum. Hörs kanske sen hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0