Ännu en dag har runnit iväg

Ja den här veckan har veerkligen runnit iväg, det kan man ju lungt säga. Nu är det bara två veckor kvar i skolan, alltså tio dagar, och hur många av dem dagarna kommer vi inte bara ta't lungt? Det ska bli så skönt med sommarlov. Dagen idag har varit väldigt rolig, inte för att det har hänt nått speciellt men det har varit en bra dag helt enkelt, Första lektionen var engelska och vi kollade på en film, Muriels wedding. När vi började kolla på den så såg jag att jag hade sett den förut, men den är ganska rolig så det gör ingenting. Svenska var det sen som skulle klaras av, och idag var det ju Torsdag och idag hade vi mytredovisningen om gudarna, det gick bra tyckte jag. Och hoppas det iallafall. Efter svenskan så är det ju som alltid den efterlängtade lunchen. Efter lunchen var det Datakunskap som gällde. Fick börja om på filmen, men nu så börjar jag komma igång riktigt ordentligt, så den kommer nog bli kanon ;) kan man ju hoppas iallafall, men det tror jag! Sen efter datakunspen så slutade vi, men jag och Isis satt kvar och gjorde klart Voms uppgifterna som ska vara klara imorgon, och eftersom vi är klara med dem så är vi lediga imorgon, för Esteten behövde vi tydligen inte gå på. Men jag ska åka in imorgon iallafall, måste bli klar med en massa saker. Lika bra att åka till skolan och göra det, för annars får jag det inte gjort. Vill bara ha allt klart så man kan ta't lungt sista veckorna. Efter vi hade gjort klart det där ialalfall så gick jag till Eva och pratade lite med henne och kollade vad jag hade kvar och en massa sånt, och travel guiden slipper jag göra, eftersom det nästan inte är någon i min grupp som är i skolan så fick jag väl  ta tag i det själv istället, och då ska jag få göra en grej muntligt för henne istället. Kommer nog gå bra. Efter det så hade jag kompliteringar i matte att göra. det vill säga omprov. Men det gick nog bra kan man ju hoppas, får se om jag kommer klara av matteB nästa termin, får la se. Efter skolan åkte jag till stationen och gick och hämtade ut en pinkod och en internetdosa till mitt nya bankkort. Sen tog jag bussen hem. Jag var så sjukt trött på bussen hem. När jag ska kliva av bussen så börjar det ösregna, och som tur var så kom mamma precis när jag klev av bussen, och ibland så har jag hunnit gå en bit innan mamma kommer, vilken tur att hon var itid idag då. Har tänkt på det ganska ofta faktiskt, har rätt mycket tur i småsaker. Som idag så hade jag ju inte gjort klart filmen, och den skulle ju inte redovisas idag, så det var ingen bråska, och i måndags så trodde alla att det skulle redovisas i svenska, men det skulle göras idag, ochh jag hade inte gjort klart det i måndags. Så lite tur har jag nog iallafall. När jag kom hem så började jag städa mitt rum och möblera om lite, käkade och sådär. Runt halv sju så åkte jag och pappa ner till Skuttunge och kollade på lillebror Jakob när han spelade match, riktigt duktiga var dem må jag säga, de ryckte verkligen upp sig i andra halvlek, tyvärr så förlorade dem med 3-4. Påvägen hem så åkte jag med mamma hem och jakob med pappa hem. JAg och mamma skjutsade hem jakobs lagkompis och sen så åkte vi in på en liten väg och så körde jag där, och sen vände vi och körde tillbaka in på den lilla vägen. Efter det körde jag till skolan, men sen blev jag och mamma osams och då ville jag inte köra längre. haha! men det gick faktiskt hyffsat bra må jag säga. När jag kom hem så städade jag råttornas bur och nu ligger jag här och tänkte sova. Nyss när jag låg här och skrev så blev skärmen alderles svart, och då tänkte jag att hoppas inte allt det jag skrivit försvinner nu, men när jag slog på datan så var allt kvar, tur säger jag, för jag hade aldrig orkar skriva så här långt igen, haha!

Imorgon som sagt så är det Fredag och vi är lediga, men jag ska åka in iallafall.. Jag bara tänker på Niccole ja, och hoppas att hon inte har allt för ont. Saknar henne i skolan. Tänk sen i tvåan och trean, kommer inte ha den där knäppisen i klassen längre :( men hoppas vi kommer ses en då :) Hoppas du orkar komma nånting till skolan innan vi slutar, men annars kommer jag och våldgästar dig iallafall :D

Nu ska jag sova, nu blev det ett väldigt långt inlägg. Hoppas det inte blev allt för tråkigt. Godnatt :D



Kommentarer
anna

Förstår det jag :) Jag vill träfaf dig JU! <3

2009-05-29 @ 09:26:49
URL: http://nets.blogg.se/
Niccole

jag kommer på måndag om allt går som jag vill sötnos! jag kommer hälsa på ofta, och du får komma hit ofta också. Nu går det ju tillochmed bussar dit jag bor!! <3 <3 <3

2009-05-29 @ 23:03:34
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0