Andra maj

Hej allihopa. Dåligt skrivande här, eller det är ju egentligen inte så många dagar,  jag har inte varit hemma så det har varit lite svårt att skriva. Ja vart ska vi börja.. i onsdags efter skolan så gick jag på stan med Isis och vi kollade runt lite efter presenter till fröken Jenny som behagar fylla år på tisdag. Vi hamnade till slut på House hold och där hade dem världens skönaste hängmatta, så där låg vi i cirka en halvtimme. Mamma ringde och vi gick och mötte henne, vi kollade efter present till Olivia som fyller 18 år idag. Sen åkte Isis och jag och mamma fortsatte att kolla, jag fick ett par foppa dojjer, skit snygga är dem. De är vita med blommor på. Sen så fick jag en ryggsäck att ha alla skolböcker i, eftersom jag har så ont i axlarna och mamma förstog att det var dels av väskan som jag har fått det eftersom hon bar den på stan. Vi mötte upp Jakob som hade varit och klippt sig, vi gick och käkade sallad på cupido och sen kollade vi även på Olivia och Jonna när de dansade på stan, riktigt duktiga. När de hade dansat klart åkte vi vidare, vi åkte och hämtade min kamera som jag fick eftersom de inte kunde laga min andra lilla, så nu har jag en liten kamera också, det är bra. Vi gjorde lite mer ärenden och sen for vi hemmåt, det blev en väldigt lång dag på stan. När jag kom hem så packade jag ihop massa kläder och grejer som jagg skulle ha på sista april. Sen for jag till Jenny, vi gjorde inte så mycket. Linn fixade min blogg Tack för det! Sen gjorde vi inte så mycket mer.

Torsdag: vi gick upp klockan sju, för vi skulle åkta med jennys mamma Ylva eftersom hon började jobba klockan nio. Jag och Jenny kom in till stan till typ kvart i nio, vi gick och satte oss på en filt i stadsparken och mös. Vi satt där kanske en timme, sen gick vi och träffade Grisis och Mickis och alla de andra. Vi stog med dem i stortsätt hela tiden, sen åkte dem och vi gick upp på gågatan och satte oss och kollade på folk, efter ett tag så träffade vi på Martin och alla dem, så vi följde med dem upp till domkyrkan och satt i solen. Vi satt inte där så länge, utan vi gick och träffade Jossan, och följde med henne till stadsparken, efter det åkte vi hem med Ylva igen. När vi kom hem till jenny var vi väldigt pömsiga och bestämde oss för att sova en stund, det blev inte så mycket sömn, men lite iallafall. Vaknade av att Ellina kom och jag och jenny käkade och sen kom Rickard och Johan och hämtade oss. Vi åkte till  skyttorp för att hämta Vicky och Nyman, sen till Bälinge för att hämta Larsson. Vi for vidare in mot stan, stannade till på maxi för att gå på toa/systemet/käka bla. SEN var vi påväg mot sala. Mycket trevlig kväll må jag säga. Vi åkte runt, hade trevligt. jag åt upp rickards pizza, haha blev retad. och mycket mer.


Fredag: åkte in till stan, till Sara, Tomas, Emil, John och philip. Vi gick ut på en promenad, till donken. Käkade lite. Gick tillbaka, jag och sara låg mestadels på balkongen och svettades. När de åkte på träning så gick jag till stationen för att ta bussen hem till jenny för att hämta alla mina saker. Mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem kände jag inte alls för att vara hemma. Så jag frågade sara om hon hade kommit hem än, och jag frågade om jag fick komma över. och hon och Emma kom och hämtade mig, snälltsnällt. Vi gjorde inte så mycket hemma hos sara, vi duschade och fixade till oss lite och for till Skuttunge till John. där grillade vi och myste. Det var riktigt trevligt. For sedan vidare till Adde på fest, det var en trevlig kväll.Somnade i hans soffa till slut. Fick skjuts hem av Emil, när jag kom hem slocknade jag direkt.

idag ska vi till min kusin och fira henne, i kväll ska vi hem och käka hos Farmor. Efter det blir det bara hem och inte göra någonting.


Det är som hon säger, du börjar balla ur..


Kommentarer
Sanna

Hej. Tack så mycket för komentaren. Kändes skönt att jag inte var den enda som vart med om sånt svek.

Det är svårt att lämna honom då han är pappan till barnet. :(

Vill bara kunna be han dra åt helvete och sen glömma han men nu är det så mycket annat inblandat.

Han vill ju inte ändra sig heller verkar det som..





Du har en skit snygg blogg design. :D

Skitsöt oxå :) hih.



// Sanna

2009-05-02 @ 22:53:31
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0