Tråkigt igen

Nu har vi  fikat upp brödet som jag bakade, alla tyckte det var super gott. Det ska jag framföra till mormor. Inte för att det var hon som hittade på det men hon hittade det så nu ska jag börja baka det oftare. Fredrik är ute och hjälper mamma och pappa! Vi ska till Robin ikväll och käka middag :) tror det blir så iallafall, man vet aldrig  med grabbarna. Vi skulle bada tunna först men Fredrik och Persson tyckte man blev för blöt! haha. Så vi får se hur kvällen slutar, men det blir nog bra!

Mamma, pappa och Fredrik har gått ut nu igen för att att fortsätta jobba, mina bröder sitter i varsin ända av huset(otroligt nog) och jag sitter här vid köksbordet och lyssnar på rixfm. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag har inte varit ute och gått på länge har jag kommit fram till, men det är faktiskt inte det roligaste vädret att vara ute och gå i heller. SlaskSlaskSlask, inte roligt alls. Nu vill jag ha sommar och sol. Eller vi kan börja med att våren kan komma. Så man slipper ta på sig så mycket kläder för att kunna gå ut utan att frysa.

Ikväll är det melodifestivalen, undra sa flundra vilka som vinner. Det finns faktiskt ganska många bra låtar som är med i år, mina favoriter är iallafall EMD och Alcazar eller hur de nu stavas. Men det finns fler som är bra, får se om vi kollar på det ikväll.

Nu har jag inget mera vettigt att skriva om, jag skulle vilja skriva om något mera, för att ha något att göra, men jag hittar inte på något. Hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0