Tisdag

Tjabba. Idag har jag sovit till tio, det var skönt som satan! drömde en massa tok bara vilket gör att man är helt knäpp när man vaknar (mer än vanligt) . Nu ska jag gå ner och göra i ordning en matlåda och slänga in tvätt i maskinen, för vi fick tvätta match kläderna själva efter matchen. Så jag måste göra det nu, de skulle egentligen var lämnade ikväll vilket jag glömt bort för jag ska ju inte träna ikväll, vi får se hur de löser sig. Om ungefär en timme ska jag ta bussen till Bälinge. Ikväll eller imorgon ska jag sova med Fredrik hemma hos hans kompis som är utomlands. Mysigt ! men jag är inte säker på om det blir ikväll eftersom jag ska praktisera till 21.30 så vi får se. Nej nu har ja inte tidlängre, ha det bra idag. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0