Söndag

Hallohallo. Då var det Söndag igen. Igår var jag, Isis,Jenny och kakan hos Elina, vi spelade spel, kollade på melodifestivalen drack cola, i MÄNGDER. hehe.. Vi bakade en mycket god kladdkaka, åt morötter och gurka med dipp, det ska jag börja äta oftare, det är skitgott ju. Mycket godare än chips. Sen så blev alla lite trötta och då gick vi ut på en promenad. Sen så kom mamma, och vi skjutsade hem Isis och Jenny. Sen kom Fredrik hit och vi kollade på Beck och jag somnade bums. Nu ska jag gå upp och äta, eftersom vi har träning idag. Det känns som om det kommer bli jobbigt, iallafall i början, för då brukar vi bara springa. Nej nu ska jag gå ner och äta lunch. kram


Kommentarer
karin

Det var jättekul igår, måste vi göra om :)

2009-03-08 @ 14:30:33
URL: http://kungkakan.blogg.se/
bloggaren

ja det var jätte kul :) Ja det tycker jag också!

2009-03-08 @ 17:35:16
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0