Söndag

Nu ligger man här igen då, med datan i knät. Gårdagen var mycket rolig. Mamma och pappa kom hem med maten, jag år kyckling sallad, den var jätte god. Sen så skjutsade hon mig till Jenny, vi satt hemma hos henne och pratade och sådär. Sen begav vi oss till Bygdegården där det var fest. Det var en mycket trevlig kväll. Sen kom mamma och hämtade oss och nu ligger jag här. Om tre timmar ska jag ge mig av för match men den är inte förns klockan 6 men vi ska ända bort till märsta och sen så skulle mamma skjutsa mig till Linda först. Innan dess ska jag inte göra nånting. Jo jag ska ta fram praktikuppgifterna som jag ska ta med på Tisdag. För imorgon är jag ledig, SKÖNT!  hej så länge!




Jag blir så less.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0