Snart dags att sova

Har precis kommit hem från Jenny, Isis var också där :) vi har varit ute och gått och hälsat på Martin och lite så. Sen gjorde vi nog inte så mycket mera. Nu har jag precis ätit en macka och funderar på att gå och lägga mig och kolla på film. Jag har inget vettigt att skriva nu tror jag, jag är inte ledig imorgon iallafall, som det var tänkt från början, men jag är ledig på söndag istället. Jag jobbar 12-19 imorgon. Sen ska jag hem och så får jag se vad som händer, vi ska äta tacos här hemma iallafall.. Sen får jag se,om jag bara ska plugga eller göra något annat. På Lördag så ska jag också jobba, jag hoppas att jag kommer få jobba dag, för egentligen ska jag jobba kväll och då kommer jag nog inte komma iväg till Elina, så jag hoppas att jag kommer jobba dag! Imorgon är det egentligen träning, men jag tror att jag ska hoppa den eftersom jag känner av benhinnorna. Det känns lika bra att vila då. Jag vägde mig idag hos doktorn och jag väger nu 70 kg, har gått upp 5 kg sen i nian. Men tränar man mycket så byggs det ju muskler, så jag hoppas att det är musklerna som väger och ingenting annat. Nej nu ska jag ta örondroppar, eller jag ska be mamma göra det, och sen ska jag nog kolla på någon bra film och försöka sova, eller jag kanske ska läsa lite i boken som ska vara klar när praktiken är klar, det börjar bli lite stressigt, menmen jag får skylla mig själv. Godnatt allihopa. 

Jag säger som min mamma: lägg inte ner energi på dem som inte betyder något.
 (riktigt så sa hon inte, jag gjorde om de lite till så som jag vill)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0