Slut på veckan

Hejhej! Nu var den här veckan också slut. Imorgon börjar praktiken igen, det ska bli kul.


Igår så kom: Niccole med bussen först så vi åkte och hämtade henne där. Det var lite krångligt att förklara vart hon skulle gå av så jag tog på mig reflexjackan och ställde mig där. Men hon klarade sig bra endå. Sen lite senare så kom Fredrika, Jenny, Isis och Anna och sen kom Elina och sen Mickis :D vi började med att sitta och prata lite och sen fick jag presenter, tack så mycket för allt fint ni köpte. Jenny och Isis skulle ju toka sig som vanligt så jag fick en fin rosa klänning och en fin lite väska, snygga dojjer och en skärp. När ni ser bilder sen så förstår ni. Jag ska lägga ut bilder sen på vad jag fick av de andra :)  Sen så fikade vi med tårta och grejer. Sen blev det lite melodifestivalen och sen blev det singstar. Bra kväll med mycket trevligt sällskap. Sen åkte alla hem och Fredrik kom hit och Niccole sov över. Fredrik fick ta madrassen och jag och Niccole fick sängen, Han är allt bra gullig endå som inte klagade ;) haha sen idag har jag isis och niccole sytt på våra kuddar som vi har i projekt arbete i estetisk verksamhet. och sen har jag spelat match, jag gjorde mål och det blev 3-3. Just nu ligger jag och kollar på rånarna i min sköna säng med en snarkande Fredrik brevid mig jag kan inte sova så jag tog upp datan igen. Imorgon är det  träning också. :D nu kan jag använda min lilla dator :D det är skönt.Nej nu har jag inget mer vettigt att skriva om. Godnatt på er!

tack tjejer för en trevlig kväll :D



Kommentarer
jennythepenny

tack själv!

2009-03-02 @ 07:03:28
isanfisan

tack själv snygging! :)

2009-03-02 @ 21:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0