Redan Onsdag

Hejhej! Idag är det redan onsdag, den här veckan är snart slut. Idag var det praktik igen då, kulkul. Matlådan var inte lika god som igår. ATTANS! men jag tror att jag inte skulle ha blandat ihop det igår , det skulle jag gjort idag istället, det blev för lite sås, det blev torftigt heltenkelt. Nu funderar jag på att städa i mitt rum. För det ser för täskigt ut. Sen ska jag nog läsa lite i boken. Det måste göras så det är lika bra att fortsätta nu när jag har börjat. Ringa mormor och morfar ska jag göra också, och fråga om jag får sova över där imorgon kväll. Eftersom att bussarna går lite tokigt. Sånt är livet, när jag ska flytta så ska jag flytta nånstans där det finns buss utanför husknuten, så att om jag får barn så ska dem inte behöva fråga mamma eler pappa om skjuts överallt. Visst när de är små är det självklart, men när de blir äldre är det skit jobbigt att inte kunna ta sig vart man vill utan att cykla 4 km först. Trust me, I know.

Imorgon ska jag klippa mig halv tio, sen ska jag ta bussen ut till Bälinge och praktisera 12-19.

Nej, nu ska jag börja städa, det tar nog inte så lång tid, det som tar tid är att plocka massa saker, fast det är ju faktiskt att städa det med. hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0