Måndag igen

Jahapp, då var det måndag igen då. DEt var ju praktik idag som vanligt, jag jobbade till halv fyra och tog bussen in till stan. Jag träffade på isis där och hon följde med mig och köpte en tröja och sen så satt hon med mig när jag åt en sallad på cupido. Sen efter det så tog jag bussen ut till Nyby för det var träning. Skickade sms med Niccole och hon och Emil kom ut och sa hej, och sen så följde Niccole med in och kollade på träningen ett tag ;) . Plus att jag fick en jätte fin tröja idag av sara i försenad födelsedags present.  Sen var det hem och i sängen. Så fram till nu har jag legat och kollat på American Paj. De filmerna är sjukt konstiga, men de kan vara roliga ibland. Nu funderar jag på om jag ska sova lite granna. Godnatt allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0