lördag

Hallohallo, hade praktik igår och idag, egentligen skulle jag ha jobbat kväll idag men som tur var så fick jag jobba dag istället. Så ikväll ska jag till Elina med brudsen. När jag kom hem igår så gjorde jag inte så mycket, jag gick ut med hunden och jag tänkte att jag skulle bara vara hemma med Fredrik efersom jag skulle joobba, men sen ringer han och frågar om jag ska föllja med dom ut en stund, okej sa jag men bara det inte blir så sent eftersom jag ska jobba. Vi åkte runt lite i Björklinge och träffade på Martin danne erland och dem. Sen så gjorde vi inte så mycket mer, jag somnade till slut, sen så åkte vi hem och sov. Imorse var det inte roligt att gå upp asså. Ursh va trött jag var, så jag funderar på att sova en stund nu så jag orkar vara vaken sen. Får se hur sent det blir ikväll.


Nu ska jag nog sova en stund och sen duscha, ska ringa till jenny också och kolla när vi ska åka. klockan är ju fyra så det kanske är dags att göra sig i ordning snart, eftersom att jennys mamma och pappa skulle bort. Vi får väl se hur det blir. Nu blev jag hungrig också, så jag kommer inte kunna sova,det är lika bra att jag duschar på engång, haha!!

Ni får ha en bra Lördagkväll allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0