Ledig idag

Igår så hade vi match i Märsta och vi förlorade med 3-1 men det gör ingenting för vi spelade sjukt bra. Sen när jag kom hem var Fredrik här, vi satt och pratade med mamma en stund och sen gick vi och lag oss. Idag har jag somsagt varit ledig och har städat hela huset (plus poäng till mig) Vet inte om jag har lite kvar, det återstår väl att se när chefen kommer in. Ska väl till och laga mat snart också. Får se vad det blir, det blir pasta iallafall. Fredrik kommer senare också. Imorgon börjar jag praktisera igen, den här veckan så går jag till halv fem istortsätt varje dag. På torsdag blir det nog till att jag ska köpa fotbollsskor med mamma. De gamla gick sönder på matchen igår, haha de sprack i sömmen. Då  är de nog dax att köpa nya. För övrigt fick jag vara kapten igår på matchen också :O det är jag inte van vid, eller jo, jag var ju det i mitt gamla lag men inte nu. Det känns ju lite kul iallafall. Nu ska jag ringa till mamma och kolla vad hon har tänkt för mat ikväll så ska jag laga det. hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0