Ledig dag

Inatt klockan fyra kom Fredrik tillbaka från sandningen. Imorse så orkade inte han åka till skolan, för han mådde fortfarande inge bra så han blev kvar. Jag vaknade klockan åtta imorse, och satte igång datorn och sen så gick jag ner och duschade och sen åt frukost. Sen runt kvart över nio så åkte jag och mamma in till doktorn för att kolla örat som det värkte hål i, men trumhinnan hade läkt ordentligt men det var en massa gegga kvar i örat och jag har fått exem i hörselgången. Vilken tur jag har. men vi fick iallafall örondroppar. Efter det så åkte vi till banken för att fixa lite. Det tog väldigt lång tid men vi fixade iallafall ett eget konto till mig som jag kan kolla upp det själv istället för att ha ett kort i mammas namn, så nu kommer jag kunna handla med leg. också. Vi har varit och handlat idag också, på Maxi och Nellins. Sen när vi blev klara så var vi hungriga så vi hittade en liten salladsbar som vi käkade på, jag åt kycklingsallad. Sen när vi kom hem så låg Fredrik fortfarande och sov, eller han låg och vilade. Sen har jag pluggat och nu ska jag gå och laga mat.

Nej jag ska nog ta en långpromenad med Ester sen. Jenny vill du följa med? hör av dig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0