Ledig dag

japp idag har jag varit ledig och inte gjort ett dugg...... (dåligt samvete) men jag får skylla mig själv sen när jag ska lämna in den där uppgiften och gör den i sista minuten och den inte blir nå bra. Men det är ju så jävla tråkigt. Jag ha rinte en aning vad jag ska skriva om, man ska skriva om israel/palestina konflikten, några förslag på vad jag kan skriva om? eller man ska fördjupa sig i nått ämne som har med det där och göra, jag läser boken för fullt iallafall, men jag började såklart inte i tid så den kommer väl inte vara klar endå.. jag ska iallafall läsa nu när jag har lagt ner datorn..

Jenny kom hit runt halv sexx och vi gjorde inte så mycket först, sen så bakade vi kladdkaka och kollade på rallybrudar. Sen så har vi suttit och kollat i skolkatalogen efter snygga killar. Sen så har vi pratat en massa, vilket är behövligt. Nu ska jag straxt sova, det känns som det är fredag idag, men det är imorgon som det är fredag och jag har praktik 8 - 16.30 det är en lång dag till skillnad mot hur jag brukar gå, jag brukar sluta kvart över två nästan varje dag, det är skit skönt. Och endå så verkar jag få ihop timmarna, det hoppas jag att Eva eller Mona har koll på. Sen ska jag jobba på lördag också, men det är kort dag så det är lungt! nej nu ska jag läsa lite och sen sova. Vi hörs imorgon puss på er!


Kommentarer
jenny

:)<3

2009-03-20 @ 17:53:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0