Kasterering i köket

Hehe, japp det är precis vad som försegår i mitt kök. Vetrinären var här och de hade tid över så de kastererar våra katter Sotis och Mulle i köket! hehe ;). Det var faktiskt ganska häftigt, och enkelt framför allt, det  är ju inte direkt enn stor operation, utan det är typ som en liten undersökning bara. Jag har suttit och kollat lite på blocket idag, och jag har kommit fram till att jag vill ha ett djur, fast det ska vara ett som jag kan ha inom hus. Annars vet man aldrig hur det slutar. Jag vill ha två råttor, som man kan mysa med när man är själv och lite ledsen, fast man kan nog mysa med dem även fast man inte är ledsen. Men som till exempel så när man blir ledsen, och så har man någon som finns där och livar upp tillvaron, då glömmer man bort att vara ledsen, katterna har vi ju inte inne, det är lite synd, för annars kunde man kela med dem. När vi hade Ester här så blev man glad så fort man såg henne bara för att hon är så söt. Och hon är jätte sprallig också, då blir man ännu gladare. Djur och barn tror jag har den förmågan att liva upp tillvaron när man är ledsen eller sårad. Eftersom att de har inte gjort nått och bara av att de är söta så kan man inte vara ledsen, sårad eller arg llängre bara för att man had dem i sittt liv. Därför vill jag ha två råttor, som ja kan mysa med. Egentligen vill jag ha en hund, men det har jag inte råd med. Därför är det bättre att köra två råttor för 85 kr styck, och en bur för 600, det finns mycket spännande på blocket. Nej nu ska jag gå och kolla hur det går för vetrinärstudenterna, och katterna! so long!



- Lägg inte ner energi på dem du inte bryr dig om
- I KNOW! but i can't help it!



- I am way better then you -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0