Hej hopp positiva klubben..

japp, man kan lungt säga att det är positiva klubben här hemma, alla är hyper glada (eller inte) Fast det är mest den största lillebrodern som är mest negativ. Sen blir de andra också de, iallafall mor min. Men jag är inte bitter (iallafall inte just nu) jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagarna, igår så var det Tisdag och jag jobbade 14 - 21.30 jag tog bussen till mormor och åt korv och bröd med henne, morfar och kusin jonna som också var där. Mammsen kom och hämtade mig på kvällen efter praktiken, det var bara hem och göra matlåda. jag gjorde svampsås med broccoli, majs och ärtor. Jag har börjat att tycka om broccoli, det är faktiskt himla gott, och nyttigt med för den delen. Sen så åt jag även lite tårta eftersom pappa hade nått möte här.

Idag så har jag haft praktik och slutade kvart över två, jag tog bussen in till stan och gick till ungd.mot. för att prata om att sätta in en p-stav. Vi pratade och bokade en tid och jag fick ett plåster som jag ska sätta på tre timmar innan, tror jag det var, Isis det har du kanske koll på? Och sen när jag har gått därifrån så kommer jag på att hon inte sa nånting om var när hur jag ska hämta p-staven, hon sa inte ens att det var skickat ett recept till apoteket. Det kanske inte var det så jag måste ringa och fråga. Lite mysko tycker jag faktiskt att det var. Sen tog jag bussen hem och gick hem i det fina vädret, eller solen höll på att gå ner, men det var endå ljust. Jag hoppas på att våren är påväg nu, det känns som det behövs.

Jag har nyss haft ett utförligt samtal med min vän jenny på 65 minuter, det behövdes, har inte pratat i telefonen med henne på jätte länge ;) Nu ska jag väl göra nått vettigt antar jag. Vad det vet jag inte.

Ledig är jag imorgon iallafall, så det blir till att ta tag i lite skolarbete.. FYFAN för det! Nu vet jag inte om jag har så mycket mera att skriva om. Men vi hörs puss och kram!


Sometimes I'm just sick and tired of it. But you know that I love you, and you love me! So we will work it out together <3


Kommentarer
jenny

jag måste hålla med om samtalet,att det behövdes! det är så skönt att ha nån (speciellt dig) att prata ut med!

puss påré :)<3

2009-03-18 @ 20:47:48
bloggaren

till jennyn:

detsamma! skönt att prata ut med dig med :D <3

2009-03-18 @ 22:04:17
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
isanfisan

tjenare snygging! Jag fick det plåster som jag skulle sätta på 2 timmar före men det kanske inte är samma plåster. Sen de där med att hämta p-staven, jag tror att man bara kan gå och köpa den. fast jag är inte säker. Ungdomsmotagning bokade en p-stav till mig så jag behövde ju bara gå dit och hämta den. Men vi kan snacka om de ikväll ;) <3

2009-03-21 @ 11:09:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0