Fredag, äntligen!

Hejhej! nu är det äntligen fredag igen, det innebär helg och ledigt för min del. Igår så sov jag ju somsagt hos mormor och morfar, jag klippte mig även igår, det blev väldans kort, nästan som page, men jag trivs rätt så bra. Det har inte hänt så mycket, idag efter praktiken så åkte jag in till stan och skulle kolla lite efter en bikini eftersom vi eventuellt ska bada tunna imorgon, men jag hittade ingen bikini, så jag får väl ta nån som jag har eller nått. Så jag köpten bara en chockladkaka. Fick jätte ont i huvudet när jag kom hem, så jag var inte så sugen på att träna först, men jag tog en ipren och lag mig en stund. Efter det så gick det över, Sen var det träning. Den var jätte rolig faktikst. Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. Är jätte trött. Imorgon på dagen ska jag städa mitt rum, det blev inte så mycket med det sist, jag plockade mest undan en massa, nu måste jag verkligen damsuga, dammråttorna bygger bo snart! och baka bröd. Nu är jag trött så, godnatt och sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0